Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

Δείτε το, για να μάθετε, πριν "πάθετε", όπως εγώ... αν δεν πάθατε, ήδη!

Δείτε το, για να μάθετε, πριν "πάθετε", όπως εγώ... αν δεν πάθατε, ήδη!

Μεγάλος πόλεμος σήμερα, αντέχω... και μόλις πέφτει το ψέκασμα της αρκούδας.

Βόλε, να ανησυχείς!
Ελλάδα, αργείς πολύ να ανησυχήσεις!

Το είχα δει παλιότερα αυτό το βιντεάκι, αλλά πού να φανταστώ η γυναίκα!
Μόνο που δεν με κλείσανε σε ψυχιατρείο!...
¨η εκεί ή στον τάφο με θέλουν, ΔΕΝ αφήνει ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ, να τους κάτσει.

Μπορεί να είναι και η τελευταία φορά που μπαίνω στο νετ.
Όχι άλλο ρίσκο.



1 σχόλιο:

  1. Είμαι ρισκαδόρα και μπήκα. Με σώζει που πετάω πέρα το καλώδιο, αλλιώς...
    Ωστόσο να έχετε υπόψιν σας, πως ότι δεν καταλαβαίνετε, δεν σημαίνει ότι είναι απόλυτα και τρέλα...!
    Κι όσοι λένε "δεν πας καλά", ας ψαχτούν αν οι ίδιοι πάνε.
    Αυτά, γιατί με διαβάζουν και γνωστοί, δίνουν και συμβουλίτσες στον άντρα μου, κι έρχεται και έχουμε... έντονες συζητήσεις, "να προσγειωθώ, να πατάω στη γη", να μην επιρεάζομαι απ' το ίντερνετ/
    Τη φράση όλα είναι ψυχολογικά, την διορθώνω , όλα είναι ψυχοτρονικά και αεροψεκαστικά, τα περισσότερα, τουλάχιστον.
    Κι όσο για την Πίστη μου, απαιτώ τουλάχιστον να την σέβονται, όπως εγώ το δικό τους όποιο μη πιστεύω ή που.
    Γούστα είναι αυτά, δεν ενοχλούν κανέναν! Δεν σκοτώνουν, ούτε ανθρώπους, ούτε σχέσεις! Άντε, γιατί, τα πήρα άγρια και θα το παίξω από μόνη μου τρελίτσα, μήπως δουν τις διαφορές.
    Η Κατερίνα τό' ριξε στις Εκκλησιές, λένε, κι εγώ η καημένη, περνάω απ' έξω, άντε κι ένα κεράκι!
    Ποιο Θεριό μπήκε μέσα στο κεφάλι των γνωστών μας, ειδικά ανθρώπων που αγαπήσαμε;
    Εγώ εξηγώ, μ' ενοχλεί στην υγεία το και το και τ' αποφεύγω. Δεν είπα κανέναν τρελό!
    Και οι αλλεργικοί λίγοι είναι, δεν τους βγάλαμε τρελούς, γιατί δεν τρώνε το ψάρι, μανταρίνι, φράουλα, κ.λ.π.
    Αν τα λέγαν οι γιατροί μας, οι τηλεοράσεις μας, πόσο εύκολα και πιστευτά θα ήταν όλα!
    Χαίρεται, να μάθω και καμιά είδηση, πριν με κλωτσήσει, πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή