Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Νεροκολοκύθες παραγωγής... 2015

Νεροκολοκύθες παραγωγής... 2015, 2/10/15

...Γιατί ο σπόρος, είναι σπόρος. Άμα το κρατήσει η γη, δε χρειάζεται να τον φυτέψεις.

Μόνες τους φύτρωσαν, φέτος. Δεν είχα κέφια... Στα ντέρτια τους αυτές!

-Πόσες είναι παιδάκια;
Μετρούσαν τα μικρά το καλοκαίρι, μετρούσα κι εγώ.
Μπερδευόμασταν. Άλλες απ' έξω, άλλες από μέσα, άλλες κρυμένες, άλλες ανθοφορούσαν, ακόμα.
-Πόσες είναι μπάρμπα Αντώνη;
- Άι, στάσ'! Μέτρα 'συ από μέσα κι εγώ απ' όξου.
-9!
-Λάθος, 11!
-Άλλες δυο! Κοίτα να δεις!(μπ.Αντ)
-13!
-Λάθος, ποτέ να μην ποντάρεις με τις νεροκολοκυθιές! Σε ξαφνιάζουν, εκεί που δεν το περιμένεις.

Έχω μια νεροκολοκυθιά (3; 4;) που κάνει, (κάνουν) πόσα κολοκύθια;
-Να κάνει πολλά! Νά 'μαστε καλά, να φυτρώσουν και του χρόνου!

-Αυτές, τα παλιά τα χρόνια, τις χρησιμοποιούσαν για σημαδούρες, Κατερίνα, το ξέρεις; μου είπε σήμερα (Σάββατο) ο Γιώργος.
-Το ξέρω, μού το είπε και ο μπάρμπα Αντώνης, είπα. Εγώ μ' αυτές μετράω όνειρα..., δεν το είπα.

(Βιάζομαι, δεν έχει εισαγωγικά. Εννοούνται.)




































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου